luni, 27 ianuarie 2014

Despre mine

Posted at  luni, ianuarie 27, 2014  |  in  Despre mine

Este indicat ca un blog care se respectă să aibă o pagină dedicată autorului. Frumos, nu am nimic de spus împotrivă, numai că eu nu vreau să spun prea multe despre mine, cel puțin nu acum, la început de drum. Este bine sau nu dacă procedez așa? Din punctul meu de vedere da, pentru că vreau să scriu multe articole, despre cine și despre ce am eu chef, fără să îmi fie frică că cineva cunoscut va citi ce scriu și va trage concluzii aiurea. Poate pe parcurs îmi voi schimba părerea, cine știe, dar deocamdată mă rezum doar la atât.

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comentarii:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 My pixel. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top