sâmbătă, 21 mai 2016

Unde a dispărul liberul arbitru? L-am pierdut și îl declar nul!

Posted at  sâmbătă, mai 21, 2016  |  in  Personale

Tot ceeea ce ni se întâmplă în viață are un sens, sau mai bine zis, un scop precis? Nu putem schimba nimic? Trebuie să ne urmăm destinul sau îl putem fenta? Eu zic că da, dar de multe ori mi-am pus întrebarea unde a dispărut liberul arbitru, de ce trebuie fac ceva, nu contează ce anume, când și cum vor alții, deși nu vreau? Pentru că așa trebuie? Pentru că îmi pasă de ce zic ceilați, de părerea lor? Da, îmi pasă prea mult, chiar și atunci când nu ar trebui.

Nici nu mai țin minte când a fost ultima dată când am zis "Fac așa cum vreau eu, este hotărârea mea!". Nu mă refer la deciziile mărunte, nesemnificateve uneori, pe care le iau în fiecare zi. Cui îi pasă că ieri am pus în ciorbă două linguri cu pastă de roșii în loc de trei cum fac de obicei, sau că, știu și eu, mi-am cumpărat cercei în loc de sandale. Cred că atâta timp cât hotărârile mele nu îi afectează pe cei din jurul meu, nu este nici o problemă.

Vorbe în vânt, teorema chibritului, apă de ploaie, bla, bla, bla...

Share this post

About Naveed Iqbal

Nulla sagittis convallis arcu. Sed sed nunc. Curabitur consequat. Quisque metus enim venenatis fermentum mollis. Duis vulputate elit in elit. Follow him on Google+.

0 comentarii:

About-Privacy Policy-Contact us
Copyright © 2013 My pixel. Blogger Template by Bloggertheme9
Proudly Powered by Blogger.
back to top